FAQ

Veelgestelde vragen

CinemaCadeau wilt uw vragen graag beantwoorden. Hieronder treft u de veelgestelde vragen aan, met de bijbehorende antwoorden. Vindt u geen antwoord op uw vraag? Neem dan gerust contact op met CinemaCadeau via het contactformulier.

Waar kan ik CinemaCadeau kopen?

CinemaCadeau is te koop bij alle vestigingen van Kruidvat, HEMA, FNAC, FUN en Carrefour.

Zijn er verschillende varianten van CinemaCadeau?

CinemaCadeau kent twee varianten, elke variant staat voor een bepaald bioscooparrangement.

Kan ik mijn CinemaCadeau in alle bioscopen gebruiken?

U kunt uw CinemaCadeau op meerdere plaatsen besteden. Klik hier voor een overzicht van de deelnemende bioscopen.

Hoe kan ik mijn CinemaCadeau gebruiken in een deelnemende bioscoop?

1. Controleer hier uw kaartnummer. Kies voor 'cadeaukaart verzilveren' wanneer uw CinemaCadeau actief en geldig is.
2. Kies de bioscoop waar u uw CinemaCadeau wenst te besteden.
3. Voer uw PIN code in. U vindt de PIN code op de achterkant van de cadeaukaart onder de kraslaag.
4. Kies een datum waarop u wilt reserveren. Online activeren kan maximaal 7 dagen van te voren.
5. Voer uw gegevens in om een toegangsbewijs per e-mail te ontvangen, die u kunt inleveren bij de bioscoop.

Let op: Na het ontvangen van dit toegangsbewijs kunt u telefonisch of op de website van uw bioscoop een reservatie maken voor een specifieke voorstelling.

Hoe lang is mijn CinemaCadeau geldig?

CinemaCadeau is, tenzij anders vermeld, 2 jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Klik hier voor het controleren van uw geldigheid. Alleen CinemaCadeaus met een geldige en geactiveerde code zijn geldig.

Na het verlopen van CinemaCadeau vindt geen restitutie plaats.

Mijn CinemaCadeau is verlopen, kan ik deze verlengen?

Het is niet mogelijk CinemaCadeau te verlengen. De cadeaukaart is, zoals vermeld op de pas en de verpakking, een jaar geldig vanaf het moment van activatie. CinemaCadeau wordt geactiveerd op het moment van verkoop in een van de aangesloten verkooppunten.

Kan ik mijn CinemaCadeau inwisselen voor geld of iets anders?

Het is niet mogelijk uw CinemaCadeau in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Er vindt geen restitutie plaats.

Waar is CinemaCadeau geldig voor?

CinemaCadeau is geldig voor een bepaald bioscooparrangement. Het arrangement en inhoud staat vermeld op uw CinemaCadeau pas en op de verpakking van uw CinemaCadeau. CinemaCadeau is niet geldig voor saldo en/of een bepaalde geld waarde.

Betaal ik ter plaatse nog extra kosten?

Aan CinemaCadeau zijn geen extra kosten verbonden. Uw CinemaCadeau is geldig voor het vermelde arrangement. Indien u extra diensten wenst, kunt u hiervoor ter plekke bij betalen. Wanneer u uw CinemaCadeau wilt gebruiken voor een 3D, IMAX voorstelling of andere additionele supplementen, geldt een toeslag. Toeslagen hiervoor verschillen per bioscoop. Een 3D bril is niet inbegrepen.

Welke films kan ik bezoeken met mijn CinemaCadeau?

Uw CinemaCadeau is geldig in de aangesloten bioscopen voor alle reguliere films. Voor 3D en IMAX voorstellingen geldt een toeslag, premières en speciale arrangementen zijn uitgesloten. Klik hier voor een overzicht van de deelnemende bioscopen.

Ik ben mijn CinemaCadeau kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen?

Helaas is het niet mogelijk een nieuwe CinemaCadeau te verkrijgen.

CinemaCadeau is niet persoonsgebonden en is daarom door iedereen te gebruiken. Het is derhalve niet mogelijk om van CinemaCadeau een nieuwe pas uit te geven.

Mijn Cinemacadeau is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?

Met de kassabon van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel, om de kaart alsnog te laten activeren.

Hoe kan ik contact opnemen met CinemaCadeau?

U kunt contact opnemen met CinemaCadeau door het contactformulier in te vullen op de contactpagina. Wij zullen uw mail zo snel mogelijk beantwoorden.